Tisdag!

Tjo, idag iskolan hade vi bara tre lektioner ...
Enkelt men... Har så sjuuukt jävvla ont i ögat!:0
Har ett blåmärke och brännmärke under ögat:(
Svider, kommer typ vara märkt för livet eller nått!
När jag kom hem såg jag på tv, och chillade.
Sen när dom andra hade åkt , dom åkte typ 20 över 4 ellernått . Dom skulle påmin storasysters konsert kag pallade inte och stannade hemma.
Men dom kom hem kvart över 8 , så jag var hemma alone aslänge :/
Jaja, mitt eget val. Det ända jag gjorde var att sitta isoffan och halv sova och kolla på tv..
Såg nyss på " top model sverige" nina åkte ut.
Jaja, nu hade jag tänkt att sova för ska upp tidigt i morn , först duscha och fixa mej, välja kläder och " försöka" täcka mitt hemska ärr :0
Synd om mej...
Nej men ni får sova så gott!
Puss!


Ps: ser ni blåmärket!?:0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback