Tisdag!

tjo,idag  var det kortdag så jag kom hem typ för en halvtimme sen.
idag var det först svenska, sen     MATTEPROV      och sisst var det engelska.
matteprovet gick väl sådär..
jag blev typ skitstressad när hon sa vad klockan va helatiden. och när jag sterssar får jag superont i magen.
så jag gjorde alla på A-delen och 2 frågor på B-delen för mer änn så hann jag inte :/
jag hoppas bara inte det blir omprov...
jag känner mej så misslyckad om jag har fel på nåt....
jag har precis ätit mellis och ska typ hitta på något nu, det kommer bli skit kul det jag ska göra faktiskt!

plugga.......

men desstomer jag pluggar nu dessto roligare blir det i framtiden med det jobb jag tycker är roligt!
sånt är livet baby, i morn ska jag kanske sovaöver hos klara eller kanske hon kan sova här för på torsdag morron måste vi ta bussen inn till ett möte på örsondsbroskolan med kulturombudsgrejjerna...
så vi hinner inte TILL skolan och vara där typ kl 8 och sen ska vi inn tillstan för bussen kommer 8:23 så vi hinner knappast köpagodis till bussresan ,åka inn, träffa alla andra som ska med, så vi f¨r stjuss inn och då hinnner vi.
men, jag vet inte om det ska bli så himmla jippie för andraskolors 6,7 och 8or ska med , typ korsängen,st:ilian, västerleden, bergvreten..
sen vår skola då...
ska ändå bli ganska skönt med ledigt från en super tråkig dag i skolan ;)
dessutom långdag.
vi ska fika,äta mat,träffa nån konstnär och typ aktiviteter. men det är från våran skolan är det,

daniel ,jonte ,ronja,linus,klara och jag och 2 st lärare som ska med.
       6an           8an              7an

men jag får väl säga hur det var.
inte direkt så glad att andra skolor ska med men, så äre....
jag slänger inn en dagens frida nu!
så slipper det bli 2 inlägg ;)
bloggar mer sen !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback