Torsdag.

tjoooo!
grymt kul  dag!
jag , klara,jonte,danne,ronja och linus åkte till örsundsbroskolan, HAHAHAH, väärldens outsiderskola!
dom gick typ skola i lador :O
ja vi typ fikade träffade konstnär, och år mat och så ,xP
sen kom vi till baka kl 1, och då hade jag tandläkarn klockan 3 så jag och ronja stannade i stan.
ronja sa att hon oxå skulle till tandläkarn men hon ljög ju då ;)
men sen så gick vi på stan en stund och sen hämtade pappa mej så åkte vi på mcdonalds innan tandläkarn :)
så nu är jag hemma och vi har ätit tacos!
men det var en fett skumm kille som filmade ronjas rumpa aslänge sen visade han den för sina kompisar och hon skulle döda  han, men inte i fejjan för han var för snygg sa hon xP
såå , nu tarar jag att jag ska baka eller nått, blir nog kladdkaks muffins eller nått liknande med choklad smak i allafall!
vi hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback