ALLA ÄLSKAR FREDAGAR! ♥

TJOTJOOO!
fett skönt med freeedag!
idag hade vi feett chill dag!
först syslöjd och då gjorde jag klart min tröja (y)
sen hade vi engelska och då gjorde vi bara "ritade" vi bara bilder till discot vi ska ha om en vecka för alla små barn.
sen hade vi idrott, och vi badade, hallelulja.
det var skit varmt idag ju!
sen efter skolan tog jag linjebussen in till stan för att möta pappa och mickan.
så vi tog en läsk och sen åkte vi mot hallsta!
jag vara typ bara ute hela dagen, sen kom pontus och åsa hit och vi åt mat.
har precis duschat och så.
ska snart kanske se film och bara chilla, ta en glass och äta massa asgött!
puss!



Kommentarer
felicia - fotokobran säger:

glöm inte att delta i helgens sweetie! :)

http://fotokobran.se/2012/may/delta-sweeties-1.html#comment

btw: Ska du kolla på eurovision song contest idag? ;))

2012-05-26 | 18:06:28
Bloggadress: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback