Frechhht.

Tjo!
Idag så åkte jag först till skolan, sen kl halv tolv skulle jag till tandläkaren , så jag åkte dit sen så åt jag o mamma på mcDonalds.
Hah, mumma, dom andra i skolan fick äckel gröt!:0
Sen tillbaka till skolan och gjorde prov.
Gick väll bra.
För engångsskull så känns det bra, men vi får se.
Det var typ en so uppsats.
Jag skriv 2,5 a4 sida..
Men sen efter skolisch så drog jag o alice hem till ellen och hade fett med kul!
Vi åt popcorn, chips, kladdkaka och dracksaft..
Sen så skypade vi med några roliga mäniskor!
Sen typ var vi inne på en skit kul sida där man typ kande se andra och vi klädde ut oss !
Sen hem och åt, städademittrum duschade och nu ligger jag i sängen elt utmattad!
Men vi hörs imorn!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback