hehe..

förååååt!
jag vet! jag har inte bloggat på 4 dagar nu!
men jag har varit sjuk, trött och inte orkat!
och jag har verkligen tänkt "att idag ska jag" men det har bara inte blivit..
ska sammanfatta mej lite om helgen o sånt!


fredag: tog bussen till stan efterskolan och mötte mickan o pappa!

lördag:loreen vann, mys,ben&jerrys,godis,slappa,bada!

söndag:hade sjukt ont i magen, sov en massa.

måndag:åkte till skolan, hade svenska, badade och sen åkte jag hem av magont ..

tisdag:nu sitter jag hemma med storasyseter, har fortfarande ont i  magen...
pappa och åsa jobbar ju, pontus o viktor är på skolan.
mickan o jag hemma!

jag ska nog snart (efter ha ätit upp) göra fysik hemprovet klart..
sen plugga till biologi provet..
kul? NEJ.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback