newthings, sommarlovet och plugg!

hej!
nu är jag hemma igen!
jag hade tänkt prata lite om allt möjligt, haha.
först så har jag fått mina kläder som jag har beställt!
somriga färger, men ni får bild på det senare.
och seeeeen så har jag tänkt mycket på sommarlovet och att ni vill att jag ska börja video blogga!
jag looovar att jag ska börja med det på sommarlovet!
för det känns som att det är ett bra tillfälle att börja på.
och sen vad man ska göra på sommarlovet?
vara ute vid husvagnen, bada grymt mycket, träffa dom bästa varje dag, åka till grönalund, åka ut med våran båt, och inte behöva stressa och tänka på läxor!
vi har 1 prov varje vecka, det är lixom väääldigt jobbigt, jag blir skit stressad och får typ utbrott!
det ska bli så kul att bara få sluta tänka på allt, tiden och vad man måste.
jag sklle bara kunna sitta hemma utan att göra någonting ett helt sommarlov bara för att få stänga av hjärnan.
stressad och mår dåligt över hur det kommer gå på proven.
det är lixom så man kräks av tanken...
att bara få ligga ner och inte behöva tänka på nått som får en att må sämst..
jag är alltid lika orolig över proven, för att nåra av mina lärare hjälper mej inte när jag inte fattar uten bara skriker rakt i mitt ansikte.
nu måste jag sätta mej och läsa so, det kommer inte går bra, för so är det jag hatar mest, men förut var det roligt.
för då hade vi en annan lärare som inte svor, anklagade folk och skrek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback