städat rummet jao!

hej!
äntligen hemma!
har gjort 1 biologi prov och lämnat in 1 hemma fysikprov idag.
fysiken är jag nog ändå rätt säker på men biologin ,uknow.
har nyss dunkat musik ,dansat som en gal´ning och städat mitt rum.
vi har INGA mer läxoer eller prov fram tills sommarlovet nu :D
fätt chill!
men ,det är typ en sak som oroar mej över, och det är so´n...
för jag vet inte om jag skulle göra ompro
t sen i vintars i morn, eller nåt? sista dagen var idag ,så jag vet inte.
får nog sms matilda och fråga om jag kan få några so uppgifter ,för jag glömde nyckeln hemma idag så jag kunde icke hämta mina saker i skåpet..
hon får väl typ skicka en bild eller nått på sitt papper.
haha, hoppas jag :S
vad har ni gjort idag?

kyss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback