torsdag ♥

det har regnat,blixtrat och åskat idag..
men jag vet inte varför "me like" ♥
haha, det är mysigt.
jag blev godkänd på biologi provet, happy face!
sen så ska jag typ göra om 3-4 frågor på so provet..
har ändå varit en ganska lugn dag..
när jag kom hem så kollade viktor och jag lite på tv ,drack te och chillade.
sen gick jag upp på mitt rum och stretchade,dunkade musik och bara sitter och har tråkigt.
pappa och åsa kom hem nyss så dom lagar mat så ska vi snart äta, eller ja, om en timme typ ;)
men ändå, i morn blire grymt kul iallafall!
först åker jag ju te skolan,sen så har vi syslöjd,engelska och idrott (bad :D)
sen efter skolan stannar typ halv klassen kvar och badar en stund, sen går vi till SG (en resturang typ)
och äter, sen ska vi till skolan igen och fixa en massa saker, godis,läsk och ställa
upp alla lampor,fixa bord,osv,osv.
sen vid 6 så kommer masssa småbarn och vi ska ha disco för dom!
hahahaha, ska bli fett kul!
vi samlar ju ihop pengar till klasskassan , så vad gör man inte för att åka utomlands typ! ;)
vi ska ha det i matsalen och så..
men ändå ganska kul faktiskt ;)
och jag ville bara säga att ni som läser är det bästa som finns!
statistiken går bara upp ♥


puss!


Kommentarer
alice säger:

looove disco hahahahah<3

2012-05-31 | 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback