höll på att dö..

tjo, jag höll nyss på att dö.tack vare några jävla ungar.
jag hörde ljud precis under vår balkong, jag gick ut för at titta vrf
dom höll på o skrek o några fjortisar fnittrade. då när jag precis tänkte gå ut så
kastade dom jävlarna en smällare på balkongen, jag typ fick hjärtatack och dog.
dom sprang vidare o kastade på typ allas, polisen är här utanför o letar efterdom.
fatta rädd jag blev. det lät precis som en kille i min klass som är ett problembarn.
men, det var ju inte direkt riktat mot "mig" asså att dom ville jävlas, det var
bara några cpjävlar som inte har nått liv på natten.
dom gjorde det ju på allas balkonger så.. kul att vara ensam hemma med
klara i morn hela natten typ.. vill inte hålla på o dö igen.. asså tänk om det
hade kommit i mitt hår, då jävlar hade jag kuttat sänder dom, hade fan sprungit
efterdom jävlarna, well,well. palla bry sig om nå jävvla nolifers, jag lever ju trotsallt, haha.
idag har jag typ bakat. jag är ju fett grym på att göra cupcakes, men jo det tog typ 480 år bara..
men goda blev dom, i guess iallafall. sen har jag väl inte gjort så mycket.
mjo, spelat in en askul grej med syster och typ kollat på tv, tränat, ja..
inget alltså som är så kul o veta. standard för mej är att inte göra nånting.
nu ska jag kolla lite på film sen typ sova eller nått, puss! + new shoes
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback