Klara♥

Morsning korsning mina gö bra vänner och ike bra vänner!!
i Dag sörni har jag vart hos underbara frida, för det är nämligen klara här!¨klara kluck!
innan jag kom gjorde frida inget, hon satt i ett hörn och var rädd.. bitch please..
sen fixade vi oss och drog på bio! paranormal activity 4!
asläskig, se inte om ni inte vill dö osv !
sen så tog vi våra gyllene cyklar och cyckade till skoliga parken, och där kollade vi på stjärnorna och gungade !
vi träffade ♥ och ♥. sen drog vi till pappas studio och frida skämdes, vi satt i soffan och höll hand så kom en liten figur och började prata om alla sina problem, han var typ onykter, och han pratade om att vi var kära och skulle heta adam o emma, lernatttt och berit.
han tvingade oss till massa saker ( känner mig kränkt) HAHAHHAHAHAHA
han frågade lite random om 6 o sånt.
kul snubbe.
peddot ville ha en kram av frida , men då hoppade hon på ♥ ist.
det var kuligt, tack och godnatt! min boy är min skatt!
/klaara kluck!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback