måndag

 
dåvare igång igen.. skola.
kulsom fan m eller inte dårå..
en helt vanlig måndag,fast vi bakade kladdkaka på hkk, den såg ut som bajs.
vi fick tillbaks vårt hkk prov idag. det gick bajs, men ja vart ändå godkänd, så det var väl
bra men ändå.. jag försöker att håll aemot att inte somna, håller på o dör osvosvosv..
sitter och kollar på tv och typ gör inget.. hade tänkt kolla på den där tråkiga spanska filmen
för att få bättre betyg i spanska, fast jag har C , fast jag inte själv fattar vad jag säger men,
jag gör det ändå bara för att vara lite extra grym.
nä men. jag vet inte vad jag ska skriva om. det här blir ju bara tråkigt för er.
blogger mer sen if jag kommer på nåt :s
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback