Sista dagen!

Tjo! Idag är det sist dagen för imorn kl 4 på eftermiddagen ska vi åka till flyget!
Ska ändå bli skönt att få komma hem!
Har saknat så många.
Vi landar i sthm typ 12-1 på natten o sen tare typ 1- 1,5 timmar hem.
O sen på söndag får jag äntligen träffa världens finaste.
Jag har fått lite saker , höhö
Bla , en cheep monday väska, louis vuitton väska(vet att den e fejk) , stativ, kläder, smycken. Osv..
Thanks pappa o åsa.
Asså jag blev super glad när jag såg en tidnings affär sen ba " aallllt på spanska" man ba fuck. För det var skit billigt , en "Elle" tidning hemma kostar tp 80. , men här 30 kr o då fik man med skit mycket saker.. Haha palla..
Men nu ska vi typ gå till nån sak så pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback