sjuk..

 
tjo, jag är sjuk igen.
inte okej alltså, jag ska åka utomlands om 3 dagar, vill ju vara frisk då!
jag saknar alice, hon är i spanien just nu, vill att du kommer hem nu bruden.
idag har jag BARA kollat på tv, och suttit vid datorn o vilat.
men imorn ska jag gå i skolan, då får jag tbx mitt engelskaprov, hoppas det gick bra, ska
även göra av provet eftersom jag miaasde det idag , skug min balle som jag förmodligen
inte har. just nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker plugga lite.
går ju bra osv.. eller njaaa, inte riktigt dårå. så måste jag ju börja packa.
paallaaaaa, nejmen jag skulle packat idag men jag la bara ner ett par skor, HAHAH
sen lessna jag. men imorn äre torsdag och då ska jag nog träffa tim,
sen äre fredag o då vill jag chilla, sen lördag o då åker jag.
ska bli så satans kul, åsa ringde o kollade med dom där flygnissarna och alla har
en egen tv i deras stol, fett skönt för annars kanske man inte ser över andras huven när man
är så kort som jag, så det är fett med bra. jag har tråkigt så jag använder en massa mellan ord.
typ, asså, fett för att jag ska göra texten så lång som möjligt , hahah, asså jag och mina ideer.
jag har märkt nu att jag börjat bli beroende av is, ja is.
det är sååå gooooott :o när vi åkte utomlands bad jag om ett glas med bara is , mamma ba
skrattade åt mig när jag satt å åt is medans alla andra åt godis, alla typ stirrade på mig som wtf.
klara har iaf läóvat att jag ska få kakor imorn i skolan, så då måste jag ju gå? jag menar, vem villl
missa chansen o få kakor i skolan lixom? :o men asså nu börjar jag bli tråkig igen, farväääl!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback