tisdag ♥

 
tjo!
förlåt för att jag inte har bloggat på fyrahundrafurtio år.
men vårt internet har cepat och jag har inte pallat göra mobil inlägg.
skit samma jag ska iaf berätt alite om min helg nu.
 
fredag: jag var med bästavän, senare på kvällen så drog vi hem till max och kollade på film med dom, men filmen sög häng balle men aja :s klara och tim ville se den , den hetter typ nått med känslor i rymden :o
eller nått, vi såg den sen när den var slut så startade max nått på finska,
jag fattade inte ett skit men aa. jag var dötrött så jag typ somnade på tim..
sen drog vi hem o sov. kulkul.
lördag:i lördags så vaknade vi och typ gick och la oss igen , nej men haha.
vi låg i sängen å prata o typ halv sov, sen gick vi å köpte ben&jerry´s och kollade på film, hela dagen o kvällen.
sen drog klara hem och då gjorde jag inte nått speciellt, slappade.
söndag: farsdag♥ vi fikade, firade pappa osv.
 
 
och nu sitter jag bara o pluggar, eller nej men nästan.
kollade nyss på portkod1321, är beroende av det, o nu börjare de här bli tråkigt så hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback