A new start ♥

hej, och förlåt 430 000 000 gånger för att jag inte bloggat på 472 år.
jag har haft super mycket plugg, mått dåligt, varit sjuk, haft löss, och massa annat!
men i morn börjar ju höstlovet och jag tänkte "en ny start"
jag kommer börja blogga igen, jag kommer inte bry mig om vad alla andra tycker om mig.
jag kommer gå min egen väg och inte låta nån annan förstöra för mig.
jag pallar ba inte mer.
så jag tänkte att imorn , eller ikväll så LOVAR jag att jag ska ladda upp bilderna från spanien.
jag lovar serriöst nu.
det är så sjukt många som har frågat vrf jag inte bloggar och så, men nu har ni ju fått svaret på den fråga.
jag kommer blogga mycket nu, jag kommer ju ha mycket tid eftersom det är lov , och jag behöver inte plugga, stressa, oroa mig inför en massa saker jag inte gjort. ni anar inte hur mycket skuldkänslor jag har haft för att jag inte bloggat, men nu jävlar annammaa!
tagga en ny början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback