cheerliding


hola!
nejmen, imorn har vi det bästa ämnet , ja det är ju såklart idrott!
alltså betyder det.. CHEERLIDING! det är så sjukt kul!
förra gången gjorde vi det på marken som man brukar osv, men nu ska vi göra det i poolen på badet, ska bli fett kul!
det är så häftigt att vara högt upp i "pyramiden" eller vad man kallarden..
eftersom ingen annan i våran "grupp" vågar/vill vara högst upp så får jag xd men det är skitkul!
nu har jag nyss kollat på färgan 4 och duchat, ska lägga mej o se film och sova, håller på o dö av trötthet!
jo ni ska få se alla mina födelsedags presenter + mitt nya rum!
men det blir imorn , för nu är jag dötrött som jag sagt minst 400 gånger ;)
så godnatt sötisar!
puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback