gårdagen + idag ♥

hej!
igår var det min födelsedag , och den var helt grymt bra!
vi åt gott, fika, fick presenter osv. men vid 10-11 taget på kvällen så drog jag ut med nåra kompisar på stan!
vi hade fett kul!
det var så jävla mycket folk ute, haha alla var typ fulla, jag kom hem typ halv 2 och fixade mej , sen gick jag o la mej o kollade på film med pontus och viktor, sen somnade jag,.
nu sitter jag hemma själv och väntar, hah nej men jag o brudarna ska hitta på nått i kväll.
jag bad pontus och viktor dra o köpa xubi, haha var sjukt sugen osv.
pappa och åsa o mickan är på ikea ,jag pallade inte följa med.
så ja stannade memina boys xd
dom kommer väl snart antarjag!
nu har vi ju flyttat.
vi flyttade hit i fredags!
så sjuuukt mycket skönare att bo istan!
man kan ba gå ut så känner man nån som är där, man kan gå till affären osv!
det som är lite jobbigt är att på helgerna äre så mycket hög musik, men thhaaaaats laaaajf ;)
men nu ska jag typ kolla på film när dom kommer o chilla.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback