New in + Mys ♥

Tjena tjena fan!
jag fick med mej 2 saker hem från affären idag,
det är 2 grejor till håret, och dom lukter underbart!
den rosa är typ värmeskydd för håret, och den andraär typ hårspray fast bra för håret.
det är ingen sån där klibbig äcklig vanlig hårspray utan en som är som typ är från frissören.
ja , ni kanske fattar vad jag menar om ni kollar på bilden!
jag köpte dom mest för luktens skull ;)
haha , blev typ kär när jag luktade på dom.
nu sitter jag här med varm choklad och tända ljus , ska snart duscha , se på film och sen sova.
skola igen imorn.
imorn äre onsdag och det betyder bara skit ämnen , långdag o jobbigt.
aja, fight for it, jag har bloggat ovanligt mycket idag :s
äre bra eller jobbigt, kul, tjatigt eller dåligt? xd
vet icke, men jag får väl hoppas på det bästa iafl.
jag gör nog ett inlägg innan jag ska sova!
puss!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback