Onsdag

Halloo estland! Idag äre onsdag o jag har varit helt konstig :s fråga matilda!
Jag har typ skrattat o flummat mej hela dagen...
Aja , vanlig o onsdag , fast vi hade skoljoggen osv ..
Sen så åkte jag hem , åt, drog ut o fixa ved för att tjäna money till spain ! Sen nu sitter jag inne o ska plugga, o försöka lära mej den där cp låten på gitarr.. Hmmm...
Stefan sa att jag redan har ett A i betyg men om jag sjunger o spelar förklassen får jag ett A+ eller nåt, jag ba " glöm det gammling" heh.. Men vi får väl se..
Imorn äre torsdag o skit.. Men aja snart helg...
Fan vad veckorna går fort nuförtin :0. Venne vrf...
Pallade mej inte till gårn idag fast dom tjata på att jag skulle komma xd men palla lixom... Det är ju ba kul på fredagar där ;) då äre mer lugnt.. Aja får se ifall jag går på gårn på fredag..
Kanske bara ska dra hem o chillpilla? Venne..
Nu ska jag plugga , ducha , Äta o sen spela cp gitarr xd
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback