tisdag ♥

Tjena! idag äre tisdag ja, den dagen avklarad.
det var inget speciellt idag heller...
när jag skulle åka hem så var albin,david,olle och maritn oxå på bussen, så då satt vi o pratade med en gammal gubbe från polen , HAHA, jag dör!
han ba "vart ska ni då unghar"
vi ba
"enköping, sj då ?"
han ba , "uppshaalahh"
jag ba
" men jag ska oxå dit:D" (skämt)
han ba " då kan du ju åkhaa mheed mheej"
sen ba " går alla ni i samma klass"
"vi ba aa eller naj, inte dom två,"
sen så sa albin att jag och david var tvillingar, osv asså han trode på allt, han var fett skön
för att vara en gamling!
sen ba " bor ni hii fjärthundrha?"
då dog alla och typ la sej ner på golvet o börja garva, albin ba " ja vi bor i fjärdhundra"
asså det kanske inte låter så kul när ni läser det men i verkligheten så typ började jag grina av skratt!
det gjorde min dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback