Yeah mufu it´s friday! ♥

tjänatjäna fan!
jag har inte bloggat på typ 3 dar tror jag :s men jag har varit sjuk o trött..
igår efterskolan så följde alice o klara med mej hem. så cycklade vi till max och åt mat, köpte godis, cycklade hem och såg på tv osv.
sen cycklade vi ut på stan en sväng, det var tjejkväll , men så inihelvete mycket folk.
så vi pallade inte gå in.
vi  såg massa kuliga mäniskor jag kände, kulkul..
nej men sen drogdom hem och jag typ somnade med kläder på datorn i knäet..
imorse vare bara jag hemma, då vaknade jag av att målarjäveln knackade på dörren.
då fick inte jag sova längre nejnej..
han skulle måla i mitt rum, tvrummet , pappas o åsas rum..
jaharu, kul för mej att gå upp typ 9 när jag är ledig en skoldag.
för vi har ju studiedag idag. ja..
min syster kom hem nyss, hon sov nånstans igår, såååå..
ja nu är hon hemma iaf.vet inte riktigt vad jag ska säga mer.
JO! om 4 dagar åker jag till spanien! MOOOAHAAHH bye suckers, säger jag då ;)
nu ska jag nog hitta på nått, för målaren är på lunch så han kommer om typ 20 min, freedom sålänge uknow.
pus 

Kommentarer
ida' säger:

jätte fin blogg du har :)
fin är du också!

2012-10-10 | 19:24:24
Bloggadress: http://www.tommilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback