Tisdag

Idag har de varit en helt normal skoldag, och direkt när jag kom hem somnade jag , ovanligt? Njaa.. Skolan gör ju en gammal i förtid , plugg hela dan o när vi komme rhem , vad ska man göra? Jo fortsätta plugga. Jag längtar tills sommarlovet, 65 dagar kvar bara. Håll ut fridax håll ut.. Men då har man ju räknat med helger o lovdagar oxå så de kanske är typ -20 dar, tror(hoppas) jag HAHAHA , jodu.. Så mycket är de nog inte. Imorn är de onsdag, veckans jobbigaste dag.. Men efter skolan ska jag typ hem, sen bort igen, till gårn, ska typ " boka " billjetter" med klara kluck o några te grönan om de finns plats :s
Let's hope. Lite kul kan man väl fåha.. Ne nu ska jag lägga mig o se film i min ensamhet, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback