min helg!

hej och förlåt för att jag inte har bloggat, men har vart i romme hela helgen med bästavän ,lollo ,lollo och nella! sen klaras familj o släkt!  det var sjukt kul iaf!
 
fredag- direkt efter skolan drog jag hem och tok sädade, packade o duschade, sen så stjutsade mamma mig till klara o direkt när jag kom fram så åkte vi o handlade, hämtade saker och tankade. 
när vi väl var i romme vid deras stuga så var klockan typ halv 8. 
då åt vi middag och såg på film, skrattade så magrutorna syntes, sen g kluck o jag o prata typ hela natten.
 
lördag- vi gick upp kl 7 och åt backade in allt i bilen å drog till backen! där mötte vi upp alla coola människor och åkte , åkte, åkte, ramla, åkte åkte ,åt och åkte till klockan 5!
när de stängde var vi helt slut, men iaf när vi kom till stugan igen så åt vi tacos och hade det sjukt mysigt! somnade som så grisar den kvällen..

 
söndag- vi gick upp " packade allt och åt , sen drog vi hemmåt. vi stannade på doknen och tjockade oss påvägen! när jag väl var hemma så var jag sjukt trött...

 
aja det var min helg. nu ska jag ducha och sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback