onsdag

jag har så sjukt ont i magen, tycker galet synd om mig själv. jag kommer typ dö men aa.
idag så hade vi det gamla vanliga.. egnelska, matte , svenska och so. asså våran svenska lärare
pratar nån jävla pryd-svenska. man försstår inte ett enda ord.. hon pratar som att hon är drottningen
föfan.. fast hon är ganska rolig. hon skrattar typ åt allt. och åt klara ganska mycket, haha ne men aa.
justja. det var nån issa som undrade om klara har nån blog.. och nu har hon börjat blogga igen så kolla
inn den!  http://klarasslife.blogg.se/  ni lär nog få se rätt så många bilder på mig iaf.. om jag har rätt så.
nu ska jag nog göra lite varm choklad och starta en film och vila..men kanske kastar in ett litet inlägg
eller nått senare ikv. för ska kanske ut om jag mår bättre sen. men det lär nog inte hända på den här
korta tiden ,elelr ja korta ..vadå? nu pratar jag bara en massa skit för att det ska se ut som jag skrivit mycket.
så puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback