Fredag

Hej! Jag hade tänkt o börja blogga "påriktigt" nu.. Jag lägger ju typ bara ut inlägg med massa bilder på vad jag hr fått /köpt gjort osv.. Kanske inte är så kul! Så jag ska försöka blogga varje dag, minst1 gång iaf , kommer säker bli mer. Folk frågar ju alltid varför jag började blogga, o jag tror att de var för att jag skulle kunna dela med mig av mina tänkar,bilder ,drömmar, känslor osv, annars hade jag suttit här med allt i huvet..då hade jag nog blivit crazy.. Men idag är de fredag iaf. Sjukt najs , även fast de känns som de är lördag i 10 veckor.. Jag bara äter l äter ,hahah! Jag har inte blivit brun hellrr känns de som.. För när de väl är sol så tycker jag ba de blir obehagliht att ligga i solen mer än 10 minuter.. ja jag vet, jag är onormal.. Just nu håller vi på å fyller poolen , de är ju najs.. Hoppas bara på "exterm" värme så allt bränns , ne men jag vill ha dövarmt! Höhö bloggar mer sen ikväll lovar jag! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback