Uppsala

 
 
Hej, jag ska försöka blogga nu fast jag har ont i huvet,.. Iaf , igår så åkte klara jag mamma mickan o ludde till uppsala, först badade vi på fyrishov o de va skit kul ,ahhaahah , kände mig som typ 9 år igen. Efter de så åkte vi in till centrum i uppsala och satte oss på ett cafe, de va sjukt varmt igår så jag hade shorts på mig, hur skönt som hellst! Efter de gick vi en snabbis på stan typ, sen åkte vi hem , o åt donken! när jag va hemma så typ sov jag ett tag.. Sen såg vi på eurovision, de sööög.. Alla låtar sög .. Fast jag såg helA, 3,5 timmar... Varför? Jag hade asont i huvet efter... Aja .. Nu ska jag plugga lite matte.. Iaf försöka om de inte går somnar jag nog.. Puss
2 bikini underdelar, och en helt vanlig tröja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback